Školní akce

Adaptační pobyt 6. třídy na Šumavě

» » 30. září 2017
  • 25. – 29.9.2017

Po dobrodružné cestě vlakem s výlukou a přestupem na autobus jsme zdárně dorazili na Špičák do penzionu Lucie. Tam už nás čekal výborný oběd. Po vybalení a odpoledním klidu jsme vyrazili na špičáckou rozhlednu. Někteří s hrůzou zjišťují, že na horách vede cesta převážně do kopce.

Druhý den po snídani všechny čekala výuka. Matematika, angličtina a český jazyk. Odpoledne vyrážíme na jezera. Mnozí soudí, že Čertovo jezero je po čertech daleko a vysoko a sahají do rezerv svých fyzických i psychických sil.

Po snídani opět čeká škola. Bodování úklidu pokojů a odpolední nákupy v Železné Rudě. Máme odpočinkový den.

Protože je čtvrtek a státní svátek, místo školy jsou připraveny sportovní aktivity. Odpoledne jedeme lanovkou na Pancíř (i když někteří dávají přednost jistotě pěšího přesunu), kde přejeme a zpíváme Verče k narozeninám, a pokračujeme po hřebeni na Můstek. Počasí nám přálo, a tak jsme si procházku opravdu užili. Cestou jsme hráli různé hry.

Pátek, poslední den pobytu. Sbalit a domů! Na cestu jsme dostali žertovné čumáčky, tak jsme se s nimi hned vyfotili v Plzni u Hutníka.